Skip to content

Επιστροφές

Τελευταία Ενημέρωση: 04/02/2020

Το κατάστημα μας δέχεται επιστροφές προϊόντων βάση κάποιων κανόνων που πρέπει να τηρηθούν για την σωστή λειτουργία της διαδικασίας και την ευφορία της επιχείρησης και του προσώπου που πραγματοποίησε την αγορά αυτών απο εμάς.

Παρακαλούμε όπως διαβάσατε ρητά και καταννοήσατε τους όρους επιστροφής παραγγελιών στο κατάστημα μας απο την διεύθυνση παραλαβής σας. Σε περίπτωση που έχετε κάποια απορία παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email info@excellencestore.gr ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας που βρίσκεται στον ιστοχώρο ή και τηλεφωνικά στο (+30) 2310 905896.

1. ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΛΟΓΩ ΛΑΘΟΥΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

Σε όλες τις περιπτώσεις που σας παραδόθηκαν άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα, επιστρέφετε τα προϊόντα προς έλεγχο και διαπίστωση του λάθους. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης σε εσάς βαρύνουν την Εταιρεία μας, αρκεί να τηρείται ο τρόπος επιστροφής που περιγράφεται παρακάτω.

2. ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ

Στόχος μας είναι να σας παραδίδει τα προϊόντα που ζητήσατε (παραγγείλατε) στη σωστή ποιότητα, ποσότητα και χρόνο ώστε πάντα να είστε πλήρως ευχαριστημένοι από τη συνεργασία σας μαζί μας.

Συνεπώς, αν κάτι από τα παραπάνω δεν έχει τηρηθεί, τότε επικοινωνήστε αμέσως μαζί μας τηλεφωνικά στον αριθμό(+30)2310 905896, Δευτέρα-Παρασκευή 10:00-14:00 (εκτός επίσημων αργιών)ή με ηλεκτρονικό μήνυμα στη διεύθυνση info@excellencestore.gr, για να μας ενημερώσετε. Εμείς, με βάση τους παρακάτω κανόνες αλλά κυρίως με γνώμονα τη δική σας εξυπηρέτηση, θα προβούμε σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για την αποκατάσταση των πιθανών προβλημάτων που μπορεί να έχουν προκύψει με τη παραγγελία σας.

3. ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΜΕ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΑ ΛΑΘΗ

Σε περίπτωση που διαπιστώσετε ότι το προϊόν που σας παραδόθηκε έχει κατασκευαστικό ελάττωμα, έχετε το δικαίωμα να το επιστρέψετε. Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA) θα γίνεται αποδεκτή εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη. Ταυτόχρονα, θα πρέπει το προϊόν να μην είναι κατεστραμμένο και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνοδεύουν το προϊόν (π.χ. Δ.Α.Τ., Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του. Αν πρόκειται για ελάττωμα που διαπιστώθηκε αργότερα από την παράδοση και η συσκευασία δεν υπάρχει καθώς και αν η συσκευασία του προϊόντος παραλήφθηκε από τους διανομείς κατά την παράδοση του είδους, δεν απαιτείται η συσκευασία του προϊόντος. Στις περιπτώσεις αυτές ισχύουν τα ακόλουθα:

– Το προϊόν παραλαμβάνεται και ελέγχεται για την διαπίστωση του αναφερόμενου από τον πελάτη ελαττώματος.

– Υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί αυτά από την Εταιρεία, θα γίνεται αντικατάσταση του είδους με όμοιο καινούριο, ή σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας με άλλο καινούργιο προϊόν αντίστοιχης ποιότητας και τιμής, ή αντικατάστασή του με άλλο προϊόν ή προϊόντα μέχρι του ύψους του τιμήματος που έχετε καταβάλλει ή με πρόσθετο τίμημα αν επιθυμείτε, άλλως σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε αντικατάσταση, θα σας επιστρέφονται τα χρήματα της αρχικής αγοράς με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή σας.

– Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας θα ενημερώσουμε την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί στη συνέχεια σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση την μεταξύ σας σύμβαση, χωρίς σχετική ευθύνη της Εταιρείας πλέον. Η Εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προαναφερόμενη σύμβαση.

– Τα έξοδα αποστολής τόσο για την επιστροφή των προϊόντων στην Εταιρεία όσο και για την επαναπροώθηση σε εσάς του αντικατασταθέντος προϊόντος βαρύνουν εμάς.

– Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή η Εταιρεία έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής της αυτής έναντι του πελάτη.

 

4. ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΜΑΣ

Σε περίπτωση που γίνει ταυτόχρονα αγορά ενός προϊόντος από το φυσικό και το ηλεκτρονικό κατάστημα και έχει ήδη εξαντληθεί το προϊόν στο ηλεκτρονικό κατάστημα ο πελάτης που έχει κάνει την ηλεκτρονική αγορά ειδοποιείται αμεσα και γίνεται άμεση επιστροφή του ποσού που κατέβαλε.

ΣΑΚΑΤΖΙΔΗΣ ΣΩΤΗΡΙΟΣ

ΚΩΝ. ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ 25

T.K. 54693, Θεσσαλονίκη, Ελλάδα

Τηλ. 2310 905896

-Τέλος Όρων Επιστροφής -